loading...
چت روم فارسی ایرانی,اف ام چت,سایت چت تهران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 175 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

ز ناله ی قطره ای که در جوی اب غرق می شود

   

دلم گرفته است.

   

اری دلم گرفته است

   

چرا که شعر باران

   

برایم کودکانه گشته است

   

و نوای نمناکش را فراموش کرده ام.

   

من صدای ورق های شعر تو

   

من صدای رعد

   

خاطره ها نوشته ام

   

و در کلاس عصر

   

توی دفتر سیاه چه غصه ها خورده ام.

   

و حالا…دلم گرفته است.

   

به صورتم ببار

   

به نداری های کودکانه ام ببر

   

به اشک های سرد!قلمرو عقده ها و ابرو

   

و سکوت پر از نگفته های کودکی.

   

هنوز هم نگفته ام چه ها گذشت…!

   

دلم برای خویش نه

   

برای ان صدا و طعم قطره های تو

   

و اینکه جوی اب کنارم نمی دود

   

گرفته است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بيشتر چه مطالبي در سايت قرار بديم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5076
  • کل نظرات : 193
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 8197
  • آی پی امروز : 344
  • آی پی دیروز : 229
  • بازدید امروز : 3,028
  • باردید دیروز : 1,146
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11,822
  • بازدید ماه : 45,362
  • بازدید سال : 233,669
  • بازدید کلی : 5,310,581
  • کدهای اختصاصی
    cvxvdsfv