loading...
چت روم فارسی ایرانی,اف ام چت,سایت چت تهران
آخرین ارسال های انجمن
شهاب بازدید : 257 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)
خوش تیپ ترین مرد دنیا و همسرش در سال 2012 + عکس www.taknaz.ir
 

تاتوم که در سال ۲۰۰۹ با یک هنرپیشه زن با نام جنا دوان ازدواج کرد می گوید:”وقتی این خبر را شنیدم اول فکر کردم با من شوخی می کنند .”

 

 

تاتوم که در سال ۲۰۰۹ با یک هنرپیشه زن با نام جنا دوان ازدواج کرد می گوید:”وقتی این خبر را شنیدم اول فکر کردم با من شوخی می کنند .”

مجله پیپل، تاتوم چانینگ که یک بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است را به عنوان جذابترین مرد در سال ۲۰۱۲ انتخاب کرد.

خوش تیپ ترین مرد دنیا و همسرش در سال 2012 + عکس www.taknaz.ir

به گزارش تکناز تاتوم که در سال ۲۰۰۹ با یک هنرپیشه زن با نام جنا دوان ازدواج کرد می گوید:”وقتی این خبر را شنیدم اول فکر کردم با من شوخی می کنند .”

همسر ۳۱ ساله او می گوید:” مردم او را به جذابیت و شوخ طبعی می شناسند اما نمی دانند که او چقدر با احساس است و روحش چقدر بزرگ است. او بی نهایت مهربان است.”

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بيشتر چه مطالبي در سايت قرار بديم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5076
  • کل نظرات : 193
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8188
  • آی پی امروز : 450
  • آی پی دیروز : 298
  • بازدید امروز : 1,849
  • باردید دیروز : 1,915
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10,305
  • بازدید ماه : 30,826
  • بازدید سال : 167,826
  • بازدید کلی : 5,244,738
  • کدهای اختصاصی
    cvxvdsfv