loading...
چت روم فارسی ایرانی,اف ام چت,سایت چت تهران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 175 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

آره خوب من ديونم  ولي اينو مي دونم                 من ميخوام فقط با تو بمونم

زندگي بي تو برام بي معنيه                                چجوري بگم يه جوارايي تاریکیه

قفسي كه توش اسيرم                                       اگه تو نياي ميدوني ميميرم

مي دوني دوستت دارم ديونه وار                          تو بيا تو بيا پيشم بمون همين يه بار

آخه از تو كه چيزي كم نمي شه                             ميدوني زندگي بي غم نميشه

من مي خوام با تو باشم رها بشم از اين قفس      

ميدوني سخت شده واسم ديگه كشيدنه نفس

ولي تو دلت هواي ديگه داشت                               پيش اون يكي بار نواي ديگه داشت

من گفتم شايد بميره اون يكي يار                            بد دوباره تو بياي بگي منو ميخواي

حالا بميره يا كه بره فرغي نمي كمنه واسم     

هرچي ميشه بزار بشه آخه يه زماني يارم ميمرد واسم

قبلنا بهم ميگفت خيلي دوستت دارم تورو         حالا كه پيشش ميرم ميگه از پيشم برو

بد بهش ميگم چي شد دوستيه ما                    اين بودش قل قرارمون تو كوچه ها

اونجا شاهد بودن همه گلايه و لاله                   ميدوني زندگي كردن  بي تو برام  محاله       

چرا يادت نمياد لب ساحل روي شونم              بهم گفتي دوستت دارم گفتم ميدونم               

نمي دونم كي تموم ميشه گلايه هام          ولي كاش ميشد يه روز برگرديو بگي منم تورو ميخوام

 

قلبم تپش قلبت را می خواهد پس قلبم را به تو میدهم

 

چشمانم نگاه زیبایت را می خواهد پس نگاهم از آن توست

 

عشقم تمامی لحظات تو را می خواهند وبرای با تو بودن دلتنگی میکنند

 

دل مهران همانند آسمان ابری از دوری تو ابری است

 

درخشش چشمانم همانند خورشید درخشان انتظار چشمانت را می کشند

 

پس بدان اگر پروانه سوختن شمع را فراموش کند من هرگزفراموشت نخواهم کرد.

 

عاشـــــــقـــــــــانـــــــه دوســــــتت خواهــــــــــم داشـــــــــــت.










 
  دوباره تنها شده ام،دوباره دلم هوای تو را کرده.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بيشتر چه مطالبي در سايت قرار بديم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5076
  • کل نظرات : 193
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 8197
  • آی پی امروز : 352
  • آی پی دیروز : 572
  • بازدید امروز : 852
  • باردید دیروز : 2,061
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,680
  • بازدید ماه : 4,680
  • بازدید سال : 239,492
  • بازدید کلی : 5,316,404
  • کدهای اختصاصی
    cvxvdsfv