loading...
چت روم فارسی ایرانی,اف ام چت,سایت چت تهران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 215 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

 

بخاطر تو!

هر كاري كه ميكنم بخاطر توست و هر چه كه دارم تو به من داده اي تمامي حرفهايم لبريز از عشق توست و تنها پناهگاه من اغوش گرم توست ولي ناگهان ميفهمم ديگر اينجا نيستي وغم مرا فرا ميگيرد و خواب را از چشمانم.....در جستجوي تو هستم و به تو نيازمند ولي تو ديگر در كنارم نيستي نميخواهم باور كنم كه ديگر تورا براي هميشه از دست داده ام .به تو نيازمندم ونميتوانم غم دوري تو را تحمل كنم تمام خاطراتم تمام گذشته وحال من به تو تعلق دارد وتمامي روياهايم ديدن چهره خندان تو وگذراندن لحظه ها با ياد توست.تاكنون! هيچ كس چون تو برايم نبوده است

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بيشتر چه مطالبي در سايت قرار بديم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5076
  • کل نظرات : 193
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 8197
  • آی پی امروز : 315
  • آی پی دیروز : 572
  • بازدید امروز : 779
  • باردید دیروز : 2,061
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,607
  • بازدید ماه : 4,607
  • بازدید سال : 239,419
  • بازدید کلی : 5,316,331
  • کدهای اختصاصی
    cvxvdsfv