loading...
چت روم فارسی ایرانی,اف ام چت,سایت چت تهران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 183 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

. میخوام بی مقدمه برم سر اصل قضیه

۲ هفته پیش بود . داشتم با ابوالفضل حرف میزدم . پشت خطی داشتم. نگاه کردم دیدم شمارش آشناست . واااای نه شماره امینه . بعد از ۶ ماه میخواد چی بگه ؟؟ دلم لرزید . با ابوالفضل خداحافظی نکردم فقط گفتم پشت خطی دارم و قطع کردم .

-بله ؟

- سلام علکم

- سلام

- خوبی؟

-ممنون

-شناختی؟

نخیر به جا نیاوردم

-خیلی بی معرفتی (با خنده)

-هه هه هه کی به کی میگه بی معرفت

-خوبی مریم ؟

-به لطف شما

-ناراحتی زنگ زدم؟

-واسم فرقی نمیکنه(داشتم دروغ میگفتم)

-زنگ زدم بهت به دو دلیل  اول اینکه میخوام ببینمت پولتو بهت بده دوم به خاطر اینکه دلم برات تنگ شده

-هیچ کدومه دلیلات واسم قانع کننده نیست . پولم حلالت  تو هم دل نداری که واسم تنگ شده باشه

-دوست پسر داری؟

-آره

-خیلی پست فطرتی خیلی بی معرفتی خیلی عوضی ی

-نظر لطفته

-اگه دوست داشتی بهم زنگ بزن

-آهان  بهم اجازه میدین که باهاتون تماس بگیرم نه؟

-آره دیگه چکار کنم دیگه دوست دارم

-خیلی پر رویی

-خب دیگه کاری نداری؟

-از اولم کاری باهات نداشتم

-باشه بهش میگم خداحافظ

-خدانگهدار

شب بهم اس ام اس داد خوبی خانوم شریفی ؟؟ گفتم اسم منو با دوست دختر جدیدت عوضی گرفتی آقا . گفت خانوم ... درسته ؟؟ گفتم آره . گفت مریم میخوام بازم با هم باشیم.هستی؟؟ گفتم خیلی پر رویی . یادته چه کارا که نکردی؟ چه بدی ها که در حقم نکردی ؟؟ گفت یادمه خیلی بهنت بد کردم اما میخوام جبران کنم . میخوام بشم همونی که تو میخوای . هستی؟؟ گفتم قبلا هم قرار بود درست شی شدی؟؟ چند بار گفتی میخوای جبران کنی ؟ گفت ایندفعه فرق داره قول میدم قول مردونه . گفتم چه تضمینی هست که باز خوردم نکنی؟ گفت من قول میدم بهت امتحانم کن. دیگه اس ام اس ندادم.  بعد خودش اس داد گفت مریم تجریش مغازه گرفتم گفتم به سلامتی گفت بیا پیشم کیف و کفش میخوای بردار گفتم ایشالله.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بيشتر چه مطالبي در سايت قرار بديم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5076
  • کل نظرات : 193
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8188
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 298
  • بازدید امروز : 309
  • باردید دیروز : 1,915
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,765
  • بازدید ماه : 29,286
  • بازدید سال : 166,286
  • بازدید کلی : 5,243,198
  • کدهای اختصاصی
    cvxvdsfv