loading...
چت روم فارسی ایرانی,اف ام چت,سایت چت تهران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 165 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

خدا دستم را بگیر
 خدای من سلام      ازم دلخوری؟      خب حق داری


خیلی بد کردم! میدونم! انقدر غصه تنها شدنمو خوردم که از تو دور شدم

خب منم ادمم و اشتباه میکنم.

خدا؟  خدا؟ خدااااااااااا؟ میدونم هزار بار تلنگرم زدی و نفهمیدم

اما به خودت قسم میخوام برگردم! دستمو میگیری؟

دیشب هرچی دستمو بالا گرفتم بهت نرسید

نمیدونم توی خیلی بالا رفتی یا من خیلی غرق شدم

ببین!!! هنوز دستم بالاست

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بيشتر چه مطالبي در سايت قرار بديم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5076
  • کل نظرات : 193
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 8197
  • کاربران آنلاين
  • 01.antoniodog
  • آی پی امروز : 207
  • آی پی دیروز : 572
  • بازدید امروز : 415
  • باردید دیروز : 2,061
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,243
  • بازدید ماه : 4,243
  • بازدید سال : 239,055
  • بازدید کلی : 5,315,967
  • کدهای اختصاصی
    cvxvdsfv