loading...
چت روم فارسی ایرانی,اف ام چت,سایت چت تهران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 145 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

 

خیانت در عشق پاک
 تقدیم به مسافر خسته ی خودم(بهار خانوم

کاش هیچ وقت....
بهاری کاش هیچ وقت باهات آشنا نمیشدم کاش هیچ وقت باهات هم صحبت نمیشدم کاش قلبمو پیشت امانت نمیذاشتم کاش اصلا نمیشناختمت و هزاران کاش دیگه. دیشب با یکی از دوستام رفتیم خونه یکی دیگه از دوستامون خونه چه عرض کنم آپارتمان بود ۷طبقه بود رفتیم پشت بوم خونه شون رفیقم گفت ممد با بهار چی کار کردی؟ تونستی فراموشش کنی؟ منم گفتم نه هنوزم بهش فک میکنم به خودش به نامردیهاش به خاطراتی که با هم داشتیم به اون روزهایی که با هم بودیم گفتم مگه میشه اینارو فراموش کرد؟ من ساده تا اسمت میاد چشام پر اشک میشه یهو چند قطره اشک از چشام اومد پایین اون یکی دوستم گفتش سوران تمومش کن از بهار حرف نزن بحثو عوضش کنیم منم گفتم نه سامان بذار حرف بزنه بعدش گفت ممد بیخیال شو اون که دیگه تورو دوست نداره چرا هنوزم بهش فک میکنی معلوم نیست اونور چیکار میکنه با کی میپره اصلا هم به تو فک نمیکنه تو هم اینور از روز جداییتون سیاه پوش شدی ارزششو داره به نظرت؟ اون دختر ارزش اینو داره که تو هرروز کریه میکنی براش دختری که به خاطر تو خطشو عوض کرده؟ دختری که گوشی رو به روت خاموش میکنه؟منم با شنیدن این حرفا اشک از چشام میومد پایین. ولی رفیقم لب مطلبش این بود که باید بیخیال شد. بهاری خیلی دلم گرفته از همه بیشتر از همه از خدا از زندگی از این دنیا از آدمهاش. بهارم کاش بر سر پیمانت میموندی کاش به اون راحتی پیمانتو نمیشکوندی بهاری بعد از تو زندگیمو باختم پشتم شکست رفیقام خیلی مردن همه ش به فکرم بودند و هستند نشده یه روز تنهام بذارن همه ش میان سراغم این ور اون ور میریم که فکرم بهت مشغول نباشه ولی به خدا نمیشه. بهاری بعد تو هنوزم به یه دختر نگاه نکردم چون نمیخوام هیچکی بیاد تو زندگیم رفیقام میگن ممد یه روزی ازدواج میکنی میری دنبال زندگیت بهارو هم فراموش میکنی ولی به خدا قسم من هیچ وقت به هیچ دختری فک نمیکنم بهاری به خدا عشق آخرمی اینم بهت ثابت میکنم بهاری نامردیات فراموش نشده. پس فردا تهرانم تو این روزها تهران میبینمت.


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بيشتر چه مطالبي در سايت قرار بديم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5076
  • کل نظرات : 193
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8197
  • آی پی امروز : 427
  • آی پی دیروز : 229
  • بازدید امروز : 3,295
  • باردید دیروز : 1,146
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12,089
  • بازدید ماه : 45,629
  • بازدید سال : 233,936
  • بازدید کلی : 5,310,848
  • کدهای اختصاصی
    cvxvdsfv