loading...
چت روم فارسی ایرانی,اف ام چت,سایت چت تهران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 189 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

نگاهم که کردی

 

نگاهم که کردی دلم پر گرفت دلم غربت زنگ آخر گرفت

نگاهم که کردی سکوتم شکست درون دلم عشق گویی نشست

نگاهم که کردی خزان دلم سبز گشت پرستوی عاشق پی قلب دیوانه گشت

نگاهم که کردی زمان صبر کرد دل آسمان را پُر از ابر کرد

و بعد از نگاه تو باران گرفت و عشقی درون تنم جان گرفت

نگاهم کن و باز با من بمان تو حرف دل بی کسم را بدان

نگاهم کن ای زندگی بخش من و با قلبم از عشق حرفی بزن

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بيشتر چه مطالبي در سايت قرار بديم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5076
  • کل نظرات : 193
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 8197
  • کاربران آنلاين
  • 01.bryanacamy
  • 02.antoniodog
  • آی پی امروز : 310
  • آی پی دیروز : 475
  • بازدید امروز : 797
  • باردید دیروز : 1,767
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,564
  • بازدید ماه : 2,564
  • بازدید سال : 237,376
  • بازدید کلی : 5,314,288
  • کدهای اختصاصی
    cvxvdsfv