loading...
چت روم فارسی ایرانی,اف ام چت,سایت چت تهران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 145 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

دوستی ساده ما غیر معمولی شد

نمیدونم اون روز تو وجودم چی شد

نمیدونم چی شد که وجودم لرزید

دل من این حس از تو زودتر فهمید

تو که باشی پیشم دیگه چی کم دارم

چه دلیلی داره از تو دست بردارم

بین ما کی بیشتر عاشقه من یا تو

هرچی شد از حالا همه چیزش با تو

دیگه دست من نیست بستگی داره به تو

بستگی داره که تو تا کجا دوسم داری

بستگی داره که تو تا چه روزی بتونی عاشق من بمونی

منو تنها نزاری

دست من نبود اگه اینجوری پیش اومد

میدونستم خوبی ولی نا تا این حد

انگاری صدساله که تو رو میشناسم

واسه اینه که انگارتو حساسم

من احساساتی به تو عادت کردم

هرجا باشم آخر به تو برمیگردم....

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بيشتر چه مطالبي در سايت قرار بديم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5076
  • کل نظرات : 193
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 8188
  • آی پی امروز : 445
  • آی پی دیروز : 298
  • بازدید امروز : 1,769
  • باردید دیروز : 1,915
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10,225
  • بازدید ماه : 30,746
  • بازدید سال : 167,746
  • بازدید کلی : 5,244,658
  • کدهای اختصاصی
    cvxvdsfv