loading...
چت روم فارسی ایرانی,اف ام چت,سایت چت تهران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 187 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

نکنه،عشق من از یاد تو رفته

 

نکنه،یکی دلش رو به تو بسته

 

نکنه ،دلم از عشقت بی نصیبه

 

نکنه،واست شدم بازم غریبه

 

نکنه،با خوبی هات باز یکی ساخته

 

نکنه،یکی مث من به تو باخته

 

نکنه،واسه نگاهت شده خسته

 

نکنه،دل به دل ناز تو بسته

 

نکنه، اونم هوای تو رو داشته

 

نکنه،با خوبی هات تو رو شناخته

 

نکنه،اونم مث من یه اسیره

 

نکنه،اونم بخواد واست بمیره

 

نکنه،یاد من از یاد تو رفته

 

نکنه،با اون باشی آخر هفته

 

نکنه،یکی تو قلب تو نشسته

 

نکنه،به دل بگی تنهایی سخته

 

نکنه،دل به دل یک سپردی

 

نکنه،بازم دل یکی رو بُردی

 

نکنه،هوای خنده هاشو داری

 

نکنه،بهش بگی هواشو داری

 

نکنه،اونم همیشه پابه پاته

 

نکنه،دوسِت داره اونم فداته

 

نکنه،بگین واسه همدیگه مُردین

 

 

نکنه حرفای عاشقونه گفتین

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بيشتر چه مطالبي در سايت قرار بديم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5076
  • کل نظرات : 193
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 8197
  • کاربران آنلاين
  • 01.bryanacamy
  • 02.antoniodog
  • 03.hermangob
  • 04.gabrielfuego
  • آی پی امروز : 469
  • آی پی دیروز : 229
  • بازدید امروز : 3,706
  • باردید دیروز : 1,146
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12,500
  • بازدید ماه : 46,040
  • بازدید سال : 234,347
  • بازدید کلی : 5,311,259
  • کدهای اختصاصی
    cvxvdsfv