loading...
چت روم فارسی ایرانی,اف ام چت,سایت چت تهران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 145 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

دوستت دارم

بر روی کاغذ سفید با قلبی از محبت سرشار


خواستم واژه ای بنویسم که بماند در ذهنت یادگار


هرچه فکر کردم چه باید نوشت و این ورق راک رد سیاه

واژه ای به ذهنم خطور نکرد جز اینکه دوستت دارم بسیار


گرچه سخت است دوری ولی می دانم این را

که می کنمت هر روز یاد ، آن هم بطور کرار


دلم به دلت گره خورده که نمی توان کردش باز

گره اش را با مهربانی کردی کور ای سالار


دستان گرمت را همواره باید فشرد با احساس

چون دستـانت گرمــایی دارنـد فــرار


لبان سرخت را باید بوسید از دور

این کار را باید کرد هر روز تکرار


واژه ها در برابر خوبیهایت کم است آقا

بگذار تمامش کنم همین جا با اصرار


فقط بگویم یک کلام ندای قلبم را

که دوستت دارم، دوستت دارم بسیار بسیار

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بيشتر چه مطالبي در سايت قرار بديم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5076
  • کل نظرات : 193
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 8188
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 450
  • بازدید امروز : 1,287
  • باردید دیروز : 1,851
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,287
  • بازدید ماه : 32,115
  • بازدید سال : 169,115
  • بازدید کلی : 5,246,027
  • کدهای اختصاصی
    cvxvdsfv