loading...
چت روم فارسی ایرانی,اف ام چت,سایت چت تهران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 355 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه رمانتیک دی ۹۱

دلم را ساده گیر آورده ای تو … نه مستاجر ، اسیر آورده ای تو … تمام رهن قلبت پیش پیش است … نگو بازم که دیر آورده ای تو ….
::
::
دو چشمت طرحی از باغ بهشته … جدا از تو برام دنیا چه زشته … تو آنجا بی من و من بی تو اینجا … چه باید کرد کار سرنوشته
::
::
با تو از خاطره ها سرشارم … با تو تا آخر شب بیدارم … عشق من دست تو یعنی خورشید … گرمی دست تو را کم دارم
::
::

شبها که بی تو غزل بسته میشود … از لحظه های بی تو بودن دلم خسته میشود … باور نمیکنی دل مغرور و ساکتم … هر لحظه بیشتر به تو وابسته میشود
::
::
درون قلب من نام تو پیداست … زبانت چون گلی خوش رنگ و زیباست … مشو غمگین اگر از هم جداییم … که بی مهری همیشه کار دنیاست

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بيشتر چه مطالبي در سايت قرار بديم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5076
  • کل نظرات : 193
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 8197
  • آی پی امروز : 227
  • آی پی دیروز : 252
  • بازدید امروز : 722
  • باردید دیروز : 1,028
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 6,538
  • بازدید ماه : 40,078
  • بازدید سال : 228,385
  • بازدید کلی : 5,305,297
  • کدهای اختصاصی
    cvxvdsfv