loading...
چت روم فارسی ایرانی,اف ام چت,سایت چت تهران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 248 جمعه 08 تیر 1403 نظرات (0)


متن این اس ام اس ها در ادامه مطلب



لینک دانلود این اس ام اس ها



اولین عشقم خواهی بود چون خودم می خواستم و تو آخرین عشقم خواهی شد....
چون خودت می خواستی فرقی نمی کنه که من اول اومدم یا تو ……
مهم اینه که…..کی تا آخرش می مونه

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

از آسمان سیبی خواهم چید و به دستان تو خواهم داد
شاید گول بخوری و سیب را گاز بزنی
از زهر وجودم در آن چكیده ام عاشق خواهی شد.....

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

عاشق شدن چیز ساده ایست . . . مهم عاشق ماندن است ،
بی انتها.. بی زوال.. تا ابد.. بی منت....!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

قلــــــــــــــــب ها شیشه های احساسند؛
تقدیم به وجودی که احساس قلـــــــــــــبش منم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

از انتهای خیالت تا هر کجا که بروی بهم میرسیم؛
زمین بیهوده گرد نیست ...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

خاطره را به دست قلب می سپارم،
که با تپش آن هر لحظه به یاد تو باشم ...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

هنوز اون روز فراموشم نمیشه،
که با دست قشنگت روی شیشه،
کشیدی عکس قلبی و نوشتی:
واسه امروز و فردا و همیشه ...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

چه مسخره است سوال امتحانی كه میگوید:
جای خالی را پر كنید؟
...
من اگر میتوانستم،
جای خالی تو را پر میكردم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

جا گذاشته ام دلی
هرکه یافت
مژدگانی اش تمام زندگی ام

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تلخ ترین حرف : دوستت دارم اما...
شیرین ترین حرف : . . . اما دوستت دارم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

نمیدونم چی شدش...
که جسارت کردم این بار...
دل به دریا زدم این بار...
قلبم از عشق نترسید و نوشت:
دوستت دارم...عزیزم...دوستت دارم
به خدا دست خودم نیست که دوست دارم..

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

اگهـ مجـــــــبور باشمــ
انتخـــــاب كنـــــــم
بین دوســـــــــت داشتن و یا نفــــس
كشیدن
از آخریـــــــــن نفـــــــــسم استفاده میكردمـــ
تا بهت بگم دوســــــــتت دارم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دوست داشتن مثل بازی با الاکلنگ می مونه
اونی که
عاشق تره همیشه خودشو می آره پایین
تا عشقش از بالا بودن لذت ببره!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

عاشق هم شدی.......
مثل زلیخا سمج باش.......
آنقدر رسوا بازی در بیار........
تا خدا خودش پا در میانی کند...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دورباش اما نزدیک من از نزدیک بودن های دور می ترسم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

آرامش پیدا می کنم
میان دوستت دارم هایی که از چشمانت
به سمت قلبم سرازیر می شود...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بيشتر چه مطالبي در سايت قرار بديم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5076
  • کل نظرات : 193
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 8197
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 252
  • بازدید امروز : 819
  • باردید دیروز : 1,028
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 6,635
  • بازدید ماه : 40,175
  • بازدید سال : 228,482
  • بازدید کلی : 5,305,394
  • کدهای اختصاصی
    cvxvdsfv