loading...
چت روم فارسی ایرانی,اف ام چت,سایت چت تهران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 225 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (0)



متن اس ام اس ها در ادامه مطلب



همه می خواهند جای تو را بگیرند بی آنکه بدانند تو هم دیگر جایی نداری …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

گاﻫﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﻻﺯﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﺑﺒﺮﯾﻢ ﯾﺎﺩ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﺒﻮﺩﻧﺸﺎن ﺑﻮﺩﻧﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

سرت گرم شد ، سرم گرم شد
تو به او ، من به تب !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

گفتی : “منو فراموش کن”
اما بپرس “ارزش به یاد موندنو داری ؟؟؟”

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تلفنت بوق اشغال میزند ، گوشی را بد گذاشته ای یا دلت را ؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

حرف زدن با تو از عشق
انگار که آب دادن به گلهای پلاستیکی است …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

به بعضی رابطه ها باید “زمان” داد …
ادامه بعضی رابطه ها را نباید ” امان” داد !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

بعضی ها هستن وقتی به ما میرسن با کلی اعتماد به نفس میگن “من با بقیه فرق دارم و مثل همه نیستم” ، بعد معلوم میشه تنها فرقشون اینه که از بقیه خیلی بدترن !!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تقصیر برگ ها نیست ، آدم ها همینند !
نفس می دهی ، لهت می کنند …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

لطفا مزاحم آدمی که مشغول فراموش کردن شماست نشوید …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

هرچقدر هم که پای یه علف هرز آب و کود بریزی واست میوه نمیاره !
ببین وقتت رو با کی پر میکنی …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

میگی این یکی با بقیه فرق داره ؟؟؟
اشتباه نکن ، این یکی فقط بازیگر بهتریه … !‌

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

وقتی دست فشردیم و قول دادیم …
فقط دست تو مردانه بود و قول من !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

هیس !
بگذارید برود ؛ ماندن التماسی نیست …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

سگها با یه دست نوازش تا آخر عمر وفادارِ آدم میمونن ولی بعضی آدم ها دنیایی محبت بهشون می کنی آخرشم دستت رو گاز می گیرن …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

بی نمک ترین مکان جهان احتمالا “دست من” است !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

من و تو شباهت های متفاوتی باهم داریم :
هر دو شکستیم ؛ تو قلب مرا ، من غرورم را
هر دو رقصیدیم ؛ تو با دیگری ، من با سازهای تو
هر دو بازی کردیم ؛ تو با من ، من با سرنوشتم
و در آخر هر دو پی بردیم
تو به “حماقت” من ، من به “پست” بودن تو
آری ، این شباهت های متفاوت هر روز آشکارتر میشود …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دوستت دارم هایت را پس میدهم ، بر دلم سنگینی میکند این همه دروغ !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دردم این است که درکت به دردم نمی رسد …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

گاهی وقتی کسی از زندگیتان می رود دارد به شما لطف می کند ؛ او فضایی خالی به جا میگذارد برای کسی که لیـــــــاقــــــت آنجا بودن را داشته باشد …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

این روزها تنها هنر آدم ها دل شکستن است …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

بعضی از آدمها همونقدر که آرزوی قشنگی ان ؛ واقعیت وحشتناکیم هستند …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

یکرنگ که باشی ، زود چشمشان را میزنی …
خسته می شوند از رنگ تکراریت ، این روزها دوره ی رنگین کمان هاست …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

اگر میبینی هنوز تنهام ، به خاطر عشق تو نیست …
من فقط میترسم ؛ میترسم همه مثل تو باشند …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

یه وقتایی یه کسایی رو تو زندگیمون راه میدیم که مامان باباهاشون تو خونه به زور راشون میدادن !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

به محض اینکه احساس کردین غرورتون بازیچه کسی شده ، کوله بارِ آرزوهاتونو بردارین و بزنین به چاک !
داغِ زانو زدنتون رو به دل هر کی که با غرورتون بازی می کنه بزارین !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

یکی از اشتباهات زندگی ، آدم حساب کردن اونایی که آدم نبودن ، هنوز هم نشدن ، بعدا هم نمیشن …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خنده هات پیشکش همون که تو رو از من گرفت …
فقط خواهشا وقتی حالتو گرفت ، برنگرد زار بزن …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

با موجودات عجیبی زندگی میکنیم !!!
موجوداتی که تنها با “بی محلی” آدم می شوند …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

حالا که رفته ای به درک ، این منی که عاشقت بود را پس بده !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

وقتی که مرا دور میزنی یادت باشد که عشق را در میدان من اموختی !!!
دوباره به من خواهی رسید ، شک نکن …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دل بستن به کلاغی که دل دارد بهتر از دل باختن به طاووسی است که فقط ظاهر خوشگل دارد !!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

عجب طعم گسی دارد دروغ هایت !
وقتی به خورد گوش هایم میرود ، تمام ذهنم را جمع می کند …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بيشتر چه مطالبي در سايت قرار بديم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5076
  • کل نظرات : 193
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 8197
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 475
  • بازدید امروز : 1,040
  • باردید دیروز : 1,767
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,807
  • بازدید ماه : 2,807
  • بازدید سال : 237,619
  • بازدید کلی : 5,314,531
  • کدهای اختصاصی
    cvxvdsfv